Rozpocznij rozmowę

Dla początkujących

Jakie najczęściej padają pytania od Klientów rozpoczynających sprzedaż przez internet.

  • Jak zamawiać usługi i zmiany w sklepie?

    W panelu administracyjnym sklepu w menu KONTO / Usługi dodatkowe znajduje się spis dostępnych i najczęściej zamawianych funkcjonalności. W tym menu można także zmienić abonament, aby otrzymać szerszy ...

  • Czy mogę dodać produkt do wielu kategorii?

    Oprogramowanie sklepu nie umożliwia przyporządkowania jednego produktu do wielu kategorii. Jest to związane z istniejącą funkcjonalnością platformy, która wyklucza taką możliwość, np. zaawansowane fil...

  • Jak masowo uzyskać cenę promocyjną a starą jako przekreśloną?

    W celu uzyskania ceny poprzedniej przekreślonej (cena przed rabatem), a obecną cenę obniżoną, należy wykonać to w dwóch etapach: W menu NARZĘDZIA / Masowa zmiana cen produktów należy w sekcji Zmiana c...

  • Jak umieścić mapę dojazdu na stronie kontakt?

    Na podstronie Kontakt należy umieścić mapę dojazdu do firmy lub lokalizacji biura. W tym celu w Mapach Google: https://www.google.com/maps odszukujemy położenie firmy. Po kliknięciu na wybrany punkt m...

  • Nie mogę usunąć produktu, kategorii, zamówienia

    Produkty można usuwać o ile nie zostały zakupione, ponieważ klienci mają dostęp do historii zamówień z tymi produktami, mogą złożyć reklamację lub ponownie opłacić zamówienie. Można usuwać kategorie, ...

  • Jak mogę otrzymywać powiadomienia o zamówieniach?

    W panelu administracyjnym w menu KONFIGURACJA / Statusy zamówień istnieje możliwość ustawienia adresu e-mail, na które ma przyjść powiadomienie o zmianie statusu zamówienia. Wpisując swój adres e-mail...

  • Czy mogę otrzymać ofertę na pozycjonowanie sklepu?

    Do pozycjonowania sklepu polecamy skorzystanie z usług rekomendowanej przez nas firmy Sunrise System. Wszelkie ustalenia i koszty uzgadniane są przez Państwa bezpośrednia z tą firmą....

  • Jak dodać własną ikonę favicon do przeglądarki?

    W celu stworzenia własnej ikonki tzw favicon w pasku adresu przeglądarki zapisujemy wybraną grafikę  (np. logo) w rozmiarze 16x16px lub 32x32px jako plik formacie PNG lub GIF. Następnie zmieniamy nazw...

  • Czy mogę podłączyć kilka domen do sklepu?

    Ze względów poprawnej widoczności sklepu w wyszukiwarkach sklep może być tylko pod jedną domeną. Główną domenę podłączamy pod sklep. Jeśli posiadasz dodatkowe domeny skieruj je u swojego rejestratora ...